Fastcool R 410A -jäähdytysaine on todistettu paremmaksi jäähdytysaineeksi kuin R 22, koska erilaisissa testeissä se on osoittanut 5–6 % korkeampaa energiatehokkuusluokitusta (EER) verrattuna R-22:een. Tämä mahdollistaa OEM-valmistajien suunnitella kompakteja ilmastointilaitteita, ja siksi miljoonia kompakteja ilmastointiyksiköitä myydään ympäri maailmaa, joissa Westron R 410A käytetään jäähdytysaineena. Fastcool R410A -jäähdytyskaasua voidaan käyttää Polyolesterin (POE) kanssa, mutta ei mineraaliöljyn tai alkylbentseenin voiteluaineen kanssa, koska se ei sekoitu jäähdytysaineiden kanssa. POE-öljy imee kosteutta nopeasti, kun se altistuu ilmakehälle. Siksi on tärkeää käsitellä tätä erittäin huolellisesti ja välttää pitkäaikaista altistumista ilmalle.
SKU: THMCA36G718716
CAS No: 811 97-2
MF: CH2FCF3
EINECS No: 212-337-0
Puhdistus: 99
Ulkonäkö: väritön, ei samea
Sovellus: jäähdytyskaasu
Brändin nimi: Fastcool
Mallinumero: R410A -jäähdytyskaasu
Se on vihreää rasvaa, joka sisältää korkealaatuisia perusöljyjä kalsiumisaippualla. Sillä on laaja valikoima sovellusalueita. Se tarjoaa nopeaa ja tehokasta voitelua erilaisissa sovellusalueissa, joissa käyttölämpötila ei ole korkea.
• Suositellaan käytettäväksi rasvavoiteluprosesseissa kuulalaakereissa ja rullalaakereissa sekä hydraulisissa turbiineissa, joiden lämpötilat eivät ylitä 70 °C.
• Se tarjoaa korkeaa suorituskykyä alustan voiteluprosesseissa.
• Se tarjoaa korkeaa vastustuskykyä vettä ja korroosiota vastaan.
• Se vähentää kulumista ja siten minimoi ylläpitokustannuksia.
• Se tarttuu pintoihin ja tekee voitelusta tehokasta kuiturakenteensa ansiosta, ja siten vähentää kulutusta.
Fullgear-sarja on mineraalipohjainen autovaihteistoöljy, joka on kehitetty kaikentyyppisille vaihteille, jotka toimivat normaaleissa olosuhteissa. Se ei sisällä äärimmäisen paineen (EP) lisäaineita, joten se soveltuu käytettäväksi vaihteistojärjestelmissä, synkronoiduissa vaihteistoissa ja tasauspyörästöissä, jotka eivät toimi suurilla kuormilla.
Yrityksemme iloitsee voidessaan tarjota tuotteen Kuorittu Herne Puolikkaat, joka kuuluu tuotteiden valikoimaan, joka on suunnattu tukkukaupoille ja jakeluketjuille, jotka palvelevat Horeca-sektoria. Tuotteemme puhdistetaan ja pakataan omassa tehtaassamme, ja kiinnitämme erityistä huomiota tuotteiden laatuun.
Herne on palkokasvi. Herne on hyvä proteiinin lähde, se tarjoaa myös hiilihydraatteja sekä kuitua, joka edistää ruoansulatusta. Lisäksi herneellä on emäksisiä vaikutuksia. Se on perusainesosa sotilaallisessa hernekeitossa, mutta se sopii erinomaisesti erilaisiin voileipätahnoihin, keittoihin tai salaatteihin.
Kananmunan keitetty quail on gourmet-tuote, joka on valmis kulutettavaksi, täydellinen alkupaloihin, salaatteihin ja gourmet-ruokiin. Tämä tuote tarjoaa ainutlaatuisen kulinaarisen kokemuksen, herkullisella maulla ja houkuttelevalla esillepanolla, joka parantaa mitä tahansa menu. Kiitos käytetyn keitto- ja kuorintajärjestelmän, muna säilyttää ulkonäkönsä, hajunsa ja makunsa, taaten erinomaisen laadun jokaisessa suupalassa.
Saatavilla 170 kappaleen pakkauksissa, keitetty quail-muna on ihanteellinen vaihtoehto kokkeille ja keittiömestareille, jotka etsivät ainutlaatuisia ja korkealaatuisia raaka-aineita kulinaarisiin luomuksiinsa. Sen monipuolisuus ja helppokäyttöisyys tekevät siitä olennaisen osan mitä tahansa liiketoimintaa, joka haluaa tarjota innovatiivisia ja herkullisia ruokia asiakkailleen.
Freeze R404a -jääkaasu on HFC-seos, jota käytetään laajalti matala- ja keskilämpötilan jäähdytyssovelluksissa, kuten kaupallisessa jäähdytyksessä. Vaikka se on tullut laajalti hyväksytyksi vaihtoehdoksi CFC R502:lle, R404A:ta tarkastellaan yhä enemmän sen korkean globaali lämpöpotentiaalin vuoksi, mikä on johtanut lisääntyneeseen keskittymiseen alhaisemman GWP:n vaihtoehtoihin, kuten R407A:han, R407F:ään ja R442A:han. R404A soveltuu käytettäväksi uusissa laitteissa vanhempien R502-sovellusten korvaajana. Sitä voidaan myös käyttää vanhojen R22-järjestelmien päivittämiseen öljynvaihdolla. Valmistettu ja toimitettu kansainvälisesti tunnustettujen standardien mukaisesti.
SKU: TH043YCKT13755
MF: CH2FCF3
EINECS No: 212-377-0
Puhdistus: >99.5%
Pakkaus: 30L3/13.6KG
Nesteen tiheys: 1291.2kg/m2
Mallinumero: R404a
Ulkonäkö: r134a kaasupullo, väritön ja t
R600a kylmäaine ei heikkene tai vahingoita kompressoria tai muita osia kondensointiyksikössä tai jäähdytysyksikössä, koska siinä ei ole epäpuhtauksia. Kokonaisfyysiset ominaisuudet ovat myös hyvin standardit. R600a kylmäaineen moolimassa on 58,1. Ocilirautalämpötila on -11,7 °C, kriittinen lämpötila 135 °C ja liukulumppulämpötila 0 °C. R600a kylmäaineen kaasun sekoittumismahdollisuus öljyn kanssa on hyvin alhainen, koska sillä on erinomainen yhteensopivuus öljyn ja voiteluaineen kanssa.
SKU:TH89ECCXK18666
CAS No:811-97-2
MF:C4H10
EINECS No:200-857-2
Laatustandardi:Teollisuuslaatu. Reagenssilaatu
Puhdistus: yli 99,9%
Sovellus: jäähdytys
1,1-Dk:kloro-1-fluoroetaani on haloalkaani, jonka kaava on C2H3Cl2F. Se on yksi kolmesta dikloorifluoroetaanin isomeerista. Sitä käytetään pääasiassa kylmäaineena nimillä R-141b tai HCFC-141b. R1410-kylmäaine on myös vaahtoaine vaihtoehtona CFC-11:lle. Tarkkuuskylmäaine R-141b. Käytetään jäähdytysjärjestelmien puhdistamiseen, ja sitä käytetään yleensä palaneen kompressorin, huonon öljyn tai epäpuhtauksien vaihtamisen yhteydessä. Voimme tehdä lähetyksiä ostajan kustannuksella.
SKU:THNP65D5H18911
MF:CH3CCl2F
EINECS No:4438719
Laatustandardi:Teollisuuslaatu
Puhdistus:>99.9%
Kosteus PPm:<50
Kiehumispiste C:-26.1
Molekyylipaino:102.03
Kriittinen lämpötila C:101.1
Kriittinen paine Mpa:4.05
GWP:0.13
Se on korkealaatuista, täysin synteettistä vaihteistoöljyä, joka on kehitetty käytettäväksi synkronoiduissa/ei-synkronoiduissa vaihteistoissa ja tasauspyörästöissä henkilöautoissa, raskaskalustossa ja maansiirtokoneissa, jotka vaativat voitelua API GL-5 -suorituskykytasolla. Se tarjoaa erinomaisen suorituskyvyn kaikissa neljässä vuodenajassa korkean viskositeettiindeksinsä ansiosta. Vaikka se helpottaa vaihteiden vaihtamista erittäin matalissa lämpötiloissa, se tarjoaa myös korkeaa voitelua ja vastustaa hapettumista erittäin korkeissa lämpötiloissa. Se suojaa kulumiselta jopa äkillisten kuormashokkien aikana sen ylivoimaisen paineominaisuuden (EP) ansiosta, pidentää sen käyttöikää ja minimoi huoltokustannuksia.
Se on synteettistä moottoriöljyä, joka valmistetaan lisäämällä edistyneitä teknologisia lisäainepaketteja synteettisiin perusöljyihin. Se sopii kaikentyyppisille bensiini- ja dieselkäyttöisille henkilöautoille.
Ominaisuudet ja hyödyt
• Se tarjoaa polttoainekustannussäästöjä ja pitkän käyttöiän erinomaisen viskositeetinhallintansa ansiosta.
• Se tarjoaa lisäsuojaa korroosiota vastaan erityisten lisäainekomponenttien avulla ja ylläpitää suorituskykyään kaikissa käyttöolosuhteissa.
• Se helpottaa toimintaa kylmässä alhaisen lämpötilan viskositeettinsa ansiosta.
Se on erittäin korkean suorituskyvyn dieselmoottoriöljy, joka auttaa pidentämään moottorin käyttöikää kaikkein vaativimmissa maantie- ja maastokäytöissä, samalla kun se tarjoaa erinomaisen suorituskyvyn nykyaikaisissa, suuritehoisissa, alhaispäästöisissä moottoreissa, mukaan lukien ne, joissa on pakokaasujen kierrätys (EGR) ja jälkikäsittelyjärjestelmät, joissa on dieselhiukkassuodattimet (DPF) ja dieseloksidaatiokatalysaattorit (DOC). Se on ainutlaatuinen koostumus, joka yhdistää uusimmat dieseltekniikan lisäainepaketit tarjotakseen ylivoimaista kulumisenestoa, korroosionestoa, antioksidanttisuojelua ja poikkeuksellista nokikontrollia. Tämä ainutlaatuinen sekoitus sisältää synteettisesti vahvistettuja perusöljyjä parantaakseen moottorin kestävyyttä ja öljyn stabiilisuutta korkeissa lämpötiloissa.
Se on korkealaatuista, täysin synteettistä vaihteistoöljyä, joka on kehitetty käytettäväksi synkronoiduissa/ei-synkronoiduissa vaihteistoissa ja tasauspyörästöissä henkilöautoissa, raskaskalustossa ja maansiirtokoneissa API GL-5 -suorituskykytasolla. Se tarjoaa erinomaisen suorituskyvyn kaikissa neljässä vuodenajassa korkean viskositeettiindeksinsä ansiosta. Vaikka se helpottaa vaihteiden vaihtamista erittäin matalissa lämpötiloissa, se tarjoaa myös korkeaa voitelua ja vastustuskykyä hapettumista vastaan erittäin korkeissa lämpötiloissa. Se suojaa kulumiselta jopa liiallisten kuormitustärähdysten alla sen ylivoimaisen paineominaisuuden (EP) ansiosta, pidentää vaihteistojärjestelmien käyttöikää ja minimoi huoltokustannuksia.